lördag 11 juni 2011

Kingen är tillbaka i Ballard



Ja det var kanske en sanning med modifikation. Just nu så är jag imin kusin Stevens lägenhet i Everett och ser solen gå ner bakom Whidbey Island.

I morgon ska jag hämta min syster med familj och mor på flygplatsen och sen blir det Ballard ett tag. Det blir härligt. Åkte igenom idag och det kändes otroligt bra. Broöppning minsann på Ballard bridge här händer det grejer.

Annars så tog jag en rundtur idag på Bainbridge island. Ville kolla in den skandinaviska enklaven i Paulsbo. Men det var som jag misstänkte, en turistfälla och inte så kul. Men jag åt en god lunch bestående av ostron och crabcakes på The Loft. Inte dumt. Tog av på vinst och förlust på några småvägar. Det är en helt sjuk grönska.

Återkommer inom kort.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar